Hakkımızda

Albaraka Türk'te Çalışmak
Albaraka Türk'te Çalışmak
Albaraka Türk'te Çalışmak

Sektörünün ilki olma özelliğini taşıyan Albaraka Türk, kurumsallaşmış organizasyon yapısı, özlük hakları ve eğitim imkanlarıyla, hem yeni mezunlar hem de profesyonel kadrolar tarafından tercih edilmektedir.

 

Bankamıza kariyer.net ve yenibiris.com aracılığıyla iş başvurusunda bulunabilirsiniz.
Albaraka Türk'te Çalışmak
Albaraka Türk’te Çalışmak
Albaraka Türk'te Çalışmak
Albaraka Türk’te Çalışmak

Bankamızın İnsan Kıymetleri politikası; sağlıklı bir iş ortamı oluşturmak, ekip çalışmasını geliştirmek, eğitim programlarıyla personelin gelişmesine imkan vermek, adil bir ücret sistemi uygulamak, her pozisyonda kalifiye ve verimli personel istihdam etmek esaslarına dayanmaktadır.

Personelin %83'ü Üniversite mezunu olup, yaş ortalaması 32'dir.

 

İşe Alma Süreci

Albaraka Türk'e yardımcı personel pozisyonu haricindeki iş başvurularında şu özellikler aranmaktadır.

  • Üniversite mezunu olmak. (Bankacılık ile ilgili bölüm.)
  • 28 yaşını aşmamış olmak.
  • Askerlikle ilişiği olmamak. (erkek adaylar için)

Bu özelliklere sahip olan adaylar, personel ihtiyacı olduğu zaman, sınava alınırlar ve sınavda başarılı olan adaylar mülakata davet edilirler. Mülakat sonucuna göre adaylar talep ettikleri pozisyonun özelliklerine göre değerlendirilirler.

 

Eğitim İmkânları

Albaraka Türk'te çalışmaya başlayan her personel öncelikle Bankamızı tanımaya yönelik eğitim programlarına tâbi tutulurlar. Sonraki dönemlerde ise meslekî ve teknik bilgilerin verildiği eğitim programlarına yönlendirilirler.

Eğitim programlarının içeriği, personelin sorumluluğu ve kariyer planlaması dikkate alınarak belirlenmektedir.

 

Kariyer İmkânları

Albaraka Türk'te Personel Yönetmeliği'nde ve Terfi Prosedüründe belirtilen bulunulan unvandaki bekleme sürelerini dolduran her personel terfi sınavlarına katılabilir. Terfi Sisteminde; açılan yazılı ve sözlü sınavda başarılı olmak, performans değerlendirmelerinde başarılı bulunmak, disiplin yönünden terfiye engel herhangi bir durumu olmamak şartları aranmaktadır. Ayrıca personelin aldığı eğitimler de terfilerde göz önünde bulundurulmaktadır.

 

Sosyal İmkanlar

Personelimiz arasında dostlukların pekişmesi ve takım ruhunun gelişmesine katkıda bulunmak amacıyla, geziler, yemek davetleri ve spor turnuvaları düzenlenmektedir.